>> 5 Terkini :

Thursday 6 November 2014

Rahsia UTAMA kenapa ANWAR tak mahu BERSUMPAH terbongkar..!!


Ini ada 3 soalan yang sering di jadikan pertanyaan oleh cybertrooper BN untuk nak troll ANWAR bab kes liwat...  yang paling depa suka tanya bab kenapa ANWAR tak mahu BERSUMPAH... nah di bawah nie ada 3 jawapan untuk 3 soalan tersebut....

1. Kenapa Anwar tidak mahu bersumpah menafikan dakwaan Saiful diliwat?

2. Kenapa Anwar memberikan suit yang mahal kepada Saiful, tidak kepada Azizah?

3. Di farmasi manakah, Anwar membeli KY Jelly?

Inilah jawapan untuk PERSOALAN tersebut:

1. Kenapa Anwar tidak mahu bersumpah menafikan dakwaan Saiful diliwat?

jawapan : adakah dengan bersumpah maka anwar akan terlepas.. jIka begitu ini menghina mahkamah kerana mahkamah kemudiannya tak diperlukan lagi dan semua banduan di dalam penjara bolehlah bersumpah untuk melepaskann diri.. kalau dalam islam.. bersumpah hanya untuk kes lian.

2. Kenapa Anwar memberikan suit yang mahal kepada Saiful, tidak kepada Azizah?

jawapan : Salah ke bagi sut pada sapa yang dia suka. adakah bagi sut membuktikan dia dah meliwat.. aku bagi jam mahal pada member aku sebab aku suka dengan keikhlasan dia so adakah aku boleh dibuktikan meliwat dan melaku jenayah ke atasnya?

3. Di farmasi manakah, Anwar membeli KY Jelly?

jawapannya :- ini soalan paling bangang, sebangang orang memberikan soalan. sebab KY jelly dibawa oleh saiful! bukan anwar. itu ko kena tanya saiful sebab itu satu2nya pertahanan diri saiful dari diliwat.. kahkahkah..

kesimpulannya bodoh punya soalan!! dan siapa yang jawab, free dapat hadiah dibangangkan!! aku tak mahu!!

No comments:

Popular Posts